Mizgin12345 arkadaşımında sizin gibi detaylıda suyunun bittiği anlaşıldı doktor alalım dedi yaşamaz dedi sakat olur dedi herşeyi dedi . Tüp bebekle hamile kalmıştı zaten. Ne olursa olsun istiyorum bu bebeği beni yatırım hastaneye dedi . 2,5 ay hastanede yattı . 35. Haftada doğdu bebeği . Havuç suyu içti bol su tüketti ve yattı . Allah yardımcın olsun canım rabbim hakkında hayırlısını versin