Kbrpsygt Kızlar merhaba 34 haftalık hamileyim bebeğimm hep sağ tarafta ve sürekli direniyor gibi hareketleri normal midir aceba hep aynı yerde olması 🙄
leyla_ok Kbrpsygt Bende de oluyordu o dayanıyor bildiğin.Ve sağ göğüsümde ağrı oluyordu.Normal bebek pozisyonu ile ilgili 😊38+1 o kadar yukarıda ki diyorum ağzımdan doğuruncam bu çocuğu 😂
Gizemsrdrgl Benimde hep sağ tarafta duruyordu 36. Haftaya kadar şuan kanala yerleşti korkulcak bir şey yok içini ferah tut :)
Kbrpsygt leyla_ok evet evet benimde öyle ve sağ tarafım resmen çıkıntılı duruyor öyle direniyor ki bazen 🙈😀
Cerotti30 Yalnız olmadığıma sevindim 🤣bende 36 haftalığım bu çocuk hep sağda resmen yer yaptı orda kendine artık bende bişeymi var diye korkuyodum hepside sağlıkla doğar inşallah 🤲🏻🤲🏻❣️
Kbrpsygt [silindi] evet ama bi yerde toplanıyor ya o büyümüş gibi gelmiyor insana diğer taraf boş kalınca 🙈😂😂