nvn-mutlu evet benimki de acı badem bizden 650 TL istediler. Bizde itiraz ettik benim doğum paketimde 14 bin tl var ayrıca ayrıntılı ultrasonu karşılaması gerekiyordu. Hastane doktorunun SSKyla anlaşması olmadığı için karşılamayacağını söylediler bende sigortamı aradım onlar provizyon numarası verdi ve %100 karşıladı. Hastanenin hasta haklarına gidin üzerine düşmezseniz o parayı sizden alıyorlar