Mm2107 o haftalarda kabus gormus gibi nefes nefede uyaniyordum hatta tovbe yarabbi oluyomuyum diye bir panikle.vucut belli zamanlarda sureclere adapte olmaya calisirken tepki veriyor galiba.kotu dusunmemeye calisin,nefes darligi hemen her gebeligin sorunu. Bi iki haftaya bebek asagi meyillendikce rahatlarsiniz.. tabi 32 sonrasi buyudukce yine tekrar edebilir,suan o civarlara yakinim🤭