Kızlar bir kaç gündür sancılarım olup geçiyor ama şekli yalancı sancıya benzemiyor peki yalancı değilse nasıl geçiyor anlamıyorum midem bulanıyor sabahtan beri 36. Haftaya girdim yine sancılanıyorum gün içinde bir kaç defadır hastaneye gitmekten korkuyorum çünkü nstye bağlamadan açılma var mı diye bakıyorlar ısrarla keşke direk nstye bağlasalar sizce bu belirli sürede geçen ama bir kaç gündür olan sancılar yalancı mı