Gulll07 26.haftaya kadar yukarı çıkma ihtimali var diye biliyorum.Doktorun ne dedi?Hastane özel mi?Bazı arkadaşları burada okumuştum,son haftaya yakın biz bu doğumu gerçekleştiremeyiz diye doktorunun son hafta dediğini.Doktoruna sor,böyle bir durum söz konusu mu diye?Sonra hastane arama.Açık açık de,plesenta yukarı çıkmaz ise bu doğum bu hastanede gerçekleşebilir mi diye?