Sevde12 23 haftalık gebeyim goguslerimde aşırı kaşıntı ve pul pul deri döküntüsü var normalmi acaba kizlar
mrsflowers Sevde12 benimde çok kaşınıyor ben nemlendirici kullanıyorum rahatlıyorum arkonun zeytinyağlı kremini kullanıyorum hatta göbeğimde kaşınıyor oraya da onu kullanıyorum çok iyi geliyor