ogretmenanneeeee Cnm bende ilk haftalarda o sorunu yaşadım,hemen doktoruma haber verdim yerleşme kanaması da olabiliyor 3 gün boyunca sürdü progestan vermişti ağız yoluyla onu kullandım ve kesildi,sen yine de doktoruna bildir, bir muayene etsin bu arada bolca dinlen ayağının altına yastık koy,pembe ve kırmızı renk olan leke daha tehlikeli olabiliyormuş sen ihmal etme ama için rahat eder en azından Allah’ın izniyle bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🥰