irorkay Kızlar birkaç gündür gece uyku sırasında üst bacak ve kalçamda yoğun kramp ve sızlanmalar oluyor. Uykudan uyanıyorum. Sizde de oluyor mu bu haftalarda
Aldefne5 Bende irorkay bende 38+4teyim kasiklarimin ağrısına uyaniorum gece ..zaten adam akıllı uyudugumda yok sıcaktan agridan
irorkay Sumeyyeee aynenn tam olarak bende olan şey. Acaba doğum belirtisi ile ilgili bir şey olabilir mi 🤦🏼♀️
Zeynpksmn Bizde e 38+1 olduk yatarken kalkarken zorlanıyorum. Ayağımı kaldırırken kemiklerinden ses bile çıkıyor.
Sumeyyeee irorkay sanmam doğumla ilgili değilde kemikler itiliyor bebek tarafından galiba ondan Olabilir