Nurss34 Hastane önerileri ala ala bi hal oldum :) ama faydalı olacağını düşünüyorum . Memnun kalmak hepimizin amacı o yüzde iyi bir doktorum olsun istiyorum . Çok aşırı memnunum diyen var mı acaba. ?
Sulegorkemakyol Nurss34 ümraniye çakmak Ayşe Yıldırım ( sadece hafta 3 gün geceleri orda oluyor) kızıma hamileliğimde gitmeye başlamıştım bu hamileliğimde gidiyorum çok memnunum ben şahsen