busrabyrm97 21+2 olduk pıt pıt bişey atiyo ama anlayamıyorum net ilk nasıl hissettiniz hareketini erken mi hissetmek için ilk gebeliğim
BusraUras busrabyrm97 erken değil normal hissetmeniz. İlk hareketler bağırsak hareketi gibi olur zaten. Sağlıcakla büyüsün bebişiniz 😍
Anne_17 busrabyrm97 ilk gebelikse bu haftalarda öyle hissetmen cok normal benim ikinci olduğu için 18 haftadan beri cok net hissediyorum şuan 25+4 haftalıgız yerinde durmuyor maşallah sende zamanla daha çok net bir şekilde hissediceksin
Kusciviltisi busrabyrm97 20. Haftada hissettim hatta videoda bile belli oluyordu eşim elini koyunca oda hissediyordu
ElifB08 busrabyrm97 bende 17′de hissetmeye başladım böyle alt karnıma pıt pıt atıyordu şimdi 20 haftadayım daha net tekmeliyor. Sanırım gittikçe kuvvetlenir 😋
Anne_17 busrabyrm97 25 haftalıkken elini koyduğu zaman hisseder bence büyümüş olucak cünkü bebiş tekmeside kuvetli olur 😅
busrabyrm97 Pelo28 güzel ilgi çekti ama yanlış anlaşılmasın rahatsız olduğum için değil kaynana postlarina daha çok girildiği için espirisine yazdım 😂😂
busrabyrm97 Burda da saçma salak içerik paylaşan var benim başlığım neden rahatsız ediyor ilginç doğrusu espiri amaçlı olduğunu da özellikle belirtmişken bangır bangır siyasi paylaşım yapan postları engelleyin bnce önce @Birgul
Birgul busrabyrm97 başlık postunuzun içeriğini yansıtmalı, sorunuz gebelikle ilgili bir soru olduğu için başlığınızı ve etiketinizi düzenledim, kurallar bu yönde. Mutlu Forumlar 💜
bahtnurr1 Tam da dediğin gibi ilk hissetme o şekildeydi 🥰 hatta hareket etsin diye akşamları çikolata falan yiyordum doktorum yasakladı kilo şeker yapar diye 😂🙊 şuan 25deyiz artık tekme gibi daha sert ve net oluyor hareketler