Bayramın birinci günü eşimde sancı başladı daha önce safra kesesinde taş tespit edilmişti biz onun sancısı zannettik akşama kadar geçmeyince hastaneye gittik röntgen ve ultrasonla baktı genel cerrah elle de muayene etti evet dedi safra kesesi iltihaplanış ağrının nedeni bu dedi Bi kaç ilaç verdi Bi serum yapıp eve gönderdi ertesi gün oldu bir gıdım geçmedi sancı yine gittik doktora aynı şeyler ertesi gün yine doktor Bi sonraki gün yine doktor hepsi aynı şey dedi bayram dolayısıyla yatış da yapmıyorlar hastanelere bayram sonu gelin ameliyat diyorlar derken pazartesi gittik genel cerraha baktı muayene etti bu apandis dedi meğer eşimin apandisti patlamış ve bütün enfeksiyon vücuda yayılmış apar topar ameliyata aldı o gün bügün eşimde enfeksiyon hiç düşmedi adam gözünü bile açamıyor zar zor yani ateşi yüksek o kadar korkuyorum ki ona bişey olacak diye aynı şeyi yaşayan var mı