Meleekk Elif0712 yaa bende 15+5 ama bu kadar çıkmadı göbeğim çıksın artık kendimi hamile hissetmiyorum 🙄🤦♀️
Canselyaren Elif0712 6 haftaligim sanki 5 aylık gini göbek var 😀 ikinci gebeliğim ama ilk kizimdada 9 haftada belirmisti
Elif0712 kediannesi60 ya ilk gebelikte pek cikmaz aslinda bnm ucuncu bu fiskirdi resmen disari dogru allah bagislasin
kediannesi60 Elif0712 zayıf olduğum için cıktı sanırım bende beklemiyordum ama ☺️ Foto cekim hemencik
Elif0712 Meleekk ilk bebeginse bira gec cikiyor bnmde oyle oldu bu ucuncu birde zayifsaniz hemen cikiyor
busrabyrm97 17-18 den sonra çıkmaya başlıyor öncesindeki hep şişkinlikten gazdan öyle duruyor bnde göbeğim çok çıktı sanıyordum iniyor
kediannesi60 kediannesi60 kilo veriyorum alcağım yere siskinlik pek olmadı bende sıcaklardan yeme düzenim bozuldu
Elif0712 kediannesi60 bnde 60 im suan boyumda 175 7 kiloda ben verdim allahtan gecti bulanti kusma cinsiyet nedr sizin bn erkege bnzettim
kediannesi60 Elif0712 henüz öğrenmedim canım esim yurt dısından gelsin gitcem herkes kız dedi usg görüntüsünde ama ben pek anlamıyorum
Elif0712 Meleekk az sabret birde mesela bnm kizin birinde karnim cok kucuktu ilk bebegimde ve gec cikti ikincidede yarim dunya gbiydim her gbelik ayni olmuyor bu sefer tam bir yuvarlak olucam sanirim