nedensiz vajinismus zaten kasılma problemi ve psikoloji temelli bir rahatsızlık. Bir dönem bende tedavi gördüm şu an problemim yok ama alttan muayenede kasılma problemini hala yaşıyorum ara sıra. Normal doğum muayenesinde kendini kasmamayı başarabilirsen sorun olacağını sanmıyorum, zira o doğum sancılarında ne kadar kasabilirsin belli değil 😊
Yinede seni strese sokan bir durumsa sezaryen da düşünmeni tavsiye ederim. Çünkü bu işin sonrasıda var, normal cinsel hayata dönebilmen ve kadın hastalıkları muayenelerinde kasılmaman bence çok önemli.