Kuzuveannesi Daniellaa ben evi inletiyormuşum 😂🤣🤣 hatta bazen kendi horlamama kendim uyanıyordum o derece doğumdan sonra geçti 😂
Cennet-polat Daniellaa bende öyle ve nerdeyse bütün hamilelerde arasıra oluyor rahat edemiyoruz sürekli bı rahatsızlık olunca ondan kaynaklaniyor bence
Mrblng Daniellaa ben de horluyormuşum öyle diyo ama sanırım doğru çünkü bazen uykuya dalış anında kendi horlama sesime sıçrıyorum
Nilly34 Mrblng Daniellaa en büyük sıkıntım. Eşim artık benden kaçıyor🙈 sabahları boğazım acıyor uyandığımda. İnşalah doğumdan sonra geçer benimde. 32+3
Cicek10 Daniellaa ben 15. Haftalardan beri horluyorum sırt üstü yatarsam eğer özellikle hatta kendim de duyup uyanıyorum resmen 🤦♀️
brcozdmr-068906 Daniellaa cok normal 39 haftalik hamileyim horluyorum agzimdan istemsizce salyam akiyor napabiliriz 😂😂😂😂