Ya kızlar 2 aydır ovulasyon takibi yapıyordum ama bu ay kayinvalidemler geldi testimde bitmisti nasil.olsa doğru duzgun teste de yapamam iliskide olmaz diye almamıştım birazda salmak istedim bu ay neyse dun yapiskan bir akinti gördüm suanda sol kasığima boyle bi agri saplanıyor hafifliyor sonra tekrar sagli sollu geliyo goguslerimi sis hissediyorum bide sislik hissediyorum ya agrinin olduğu yerlerde kasığim da yumurtlama belirtisimi acaba aa birde cinsel istekde artis var 🙈🤔🤔