Ebrar-burak evet kokusu ağır, ben doğal olduğu için düşünmüyorum bunu genelde eşim kötü oluyor benim yerime 😂 aşırı dakikalarca masaj yapmıyorum elime alıp ya da direk bacağıma vs damlatıp ovalıyorum bikaç saniye o kadar. Ama onun dışında da banyoda falan bebek yağı kullanıyorum bol nemlendirmek lazım iyileşmesi için de çok zor geçen bi illet