Dygmrsd34
9+3 gunluk hamileyim karnim da ve karnimin sol tarafinda gecmeyen bi agrim var normal mi hic olmamisti
nedensiz
canım aynı sıkıntıları bende yasıyorum normal dıye bılıyorum ıcıne sınmıyorsa doktora gıt normalde gecıyor benımkıler
Miss
Bende 9+3 um oluyor geçiyor üzülmeyin