Merhaba 31 haftalık gebeyim göğüs kremi sürüp kalkanı kullanmamı söylediler yara oluşmaması için ikiz gebeyim erken baslamam gerekiyormus sürmeye fakat göğüs kalkanını nasıl kullanıcam anlamadım ya da kullanmamın sıkıntısı olur mu suan yardımcı olursanız sevınırım