Merhaba arkadaşlar. Aranızda yakın zamanda doğum izni ödeneği yada diğer ismiyle doğum parası almaya başlayan var mı? Ben uzun süre kısa çalışma ödeneğinde kaldım şimdi normal maaşıma geçtim. Acaba neye göre hesaplanıyor, ödeme hangi bankaya ayın hangi günü yatıyor bu konularda bilgiye ihtiyacım var ya ev ekonomisi malum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️