MerveNur- bende kullandım
cnm bi kere bas agrısından kafamı duvarlara vurmak üzereydim hayatımda ilk kez yaşadım evde eşim krem sürüp sardı basımı o kadar kötüydüm ki covid testi falan bile yaptırdım.
doktoruma da sormadım bile krem den bişey olır mu diye ama 7,5 aylık hamileyim 4,5 ayımdaydı bu dediğim sanırım sıkıntı olmadı şükür zaten bi kere kullanmışsın.