Boncuk123 Kızlar eşimle 7 yıl sevgiliydik 4 yıldır evliyiz 😂 alcak hediye kalmadı bütün önerilere açığım 😂
Kusciviltisi Boncuk123 ben Mesut Özil forması almıştım çok istiyordu, önceki seneler saat, Ayakkabı, anı defteri yaptırmıştım kişiye özel masa isimliği felan yaptırmıştım uçak hobisi vardı uçak almıştım şuanlık aklıma gelenler bunlar belki fikir olur
Egekusumm Boncuk123 biz de 5 sene sevgili 3 yıldır evliyiz. Ağustosta doğum günü var geçen gün maç izlerken yeni sezon formalarımız çok güzel bu sene dedi ben de fırsat bu fırsat aaaa aşkım alayım sana hemen doğum gününde dedim😂 bu sene öyle yırttım yani forma alacağım. Kıyamam hemen tamam dedi sürpriz beklentisi falan yok☺️
Boncuk123 Deletedmom93428 hahahahhahajaajaaldlsldlsld çok iyi Ya 😂😂 bunu değerlendirebiliriim😂 şirkette masasına koyar 😂😂
Boncuk123 Kusciviltisi kız 10 yıldır birlikteyiz hatta 11 olcak 😂 o yüzden çok zorlanıyorum artık hediye konusunda
Kusciviltisi Boncuk123 valla seferber oldum şuan sana hediye bulabilmek için inşallah bulursun bende aklıma geldikçe yazarım ♥️😂