Gamzenur-alaca5 Merhaba 13 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolde bebegın esı asagıda dedı basına gelen varmı nasıl ılerledı bu sıkıntı olduğu😔
Mavi34 Gamzenur-alaca5 benimde 12.haftadan beri plesentam rahim ağzında tam kapama durumundaydı 24.haftaya geldim 2 cm yukarı çıktı ama hala aşağıda tabi. 33 haftaya kadar yukarı çıkabilirmiş daha.
Gamzenur-alaca5 UsanmazPandaaa sızede başta öylemi dedıler endıselenmelıyım ne yapmam nelere dıkkat etmem gerekıyo