Boncuk123 Deletedmom9823 özel tasarım olduğu için sanırım. Talep arz meselesi. Ya alırsın ya almazsın diyorlar resmen.
DamlaAli Deletedmom9823 temel sebebi Türk Lirasının değer kaybetmesi ama insanların bunu kullanıp bu değer kaybının bile üzerinde satmaya çalışmaları tamamen üçkağıtçılık
kkuubbrraa hastane çıkışı alacaktım pamuklu olması lazım yani lüksede kaçmayan birşey 220 den aşağı bulamadım yazık valla
Aysekaraoglu kkuubbrraa e bebekten aldım bende 100 lira herşey dahil çok beğendim bı takım daha alcm şimdi tavsiye ederim
Reyhandmrl Deletedmom9823 cimrilikle alakalı değil tekstilci olarak asla bu fiyat değmez . En ünlü marka bile olsa yine fiyatları çok uçuk üç kuruşa üretip 10 kuruşa satıyorlar resmen herşeyi .
Bebegimicin1 Deletedmom9823 olmaz fiyatta abarti sanirsin kendi elleriyle isliyolar makinaya yazip isliyo makina hosnduruyor olabilir size gore ama okadsrda etmez
Deletedmom9823 DamlaAli valla bence tamamen insanlıkla alaklı bu herşeyin bi maliyeti var belli yani 230 tl edermi hiç bu Allah aşkına
Deletedmom9823 Kusciviltisi kız buna 230 lira versem kendimi affetmem😀 valla parasından deilde insan enayi gibi hisseder
Deletedmom9823 Deletedmom93428 hayır engelledim direk ahshahhahah😀😀sanki çok umurlarındaymış gibi ahahahahahajajajaj😀😀 kendi kendime küstüm
Kubra_K Deletedmom9823 bizim kendi dolandırıcımiz var ama yine de ayağımız alissin sizede uğrarız canım 😂