dthealthy Merhaba durumnuzu okudum çok üzüldüm başınız sağolsun,önceden de denk gelmiştim bebek isteme sürecinde inşallah en yakın zamanda sağlıkla evlat verir Rabbim. Aslında benim sadece nacizane görüşüm üç ay kadar rahim toparlanıp daha sonra gebelik için tedaviye devam etmeniz eger gebelik isteme sürecinde uzun süreçte gebelik sağladıysanız yard. üreme tekn. aşılama ya da tüp bebeğe geçmek de düşünülebilir.Tabiki bu benim düşüncem size kalmış inşallah en yakın zamanda ikiz sağlıklı bebekleriniz olur 🙏