Merhaba hamiş anneler 🌹 ben dün sol taraf ağrısı ile doktora gittim nst de ufak ufak ağrılar var suyun gelirse ağrın 3 dk ya inerse gel dedi doktor tekrar muayene diye birşey de söylemedi 37 haftalık gebeyim kasıklarıma baskı yapıyor bir yere toplanıyor sürekli bazen hareketi duruyor korkuyorum aniden karın ağrısı başlıyor çok sık tuvalete çıkıyorum afedersiniz salgın mı var bilmiyorum ishal var 2 haftadır da çevremde de var böyle durumla karşılaşan var mı acaba bana bilgi verir misiniz