Annecik_ Nurss34 çooook yapıldı hafif bir şey hissediyorsunuz korkmayın . Çubuk gibi bir şey sürtüyor. Odadan çıktığınızda bile unutmuş olacaksınız hissi
[silindi] Nurss34 ben anlamamıştım :) alttan muayene olurken almış onu da. Eskisi gibi metal mi Çelik mi artık o aparat ile alınmıyor, slikona benzeyen yumuşak bir aparat ile alıyor. Yani acımıyor kısaca.
Elif0712 Nurss34 bn gittim yaptirmaya aciyacak diye gozumu kapattimbekliyorum dr birden gecmis olsun dedi bi baktim almis coktan zerre aci hissetmedim sinek isirigi bile drgildi dokundugunu hissettim sadece o kadar