Hanımlar deli gibi kaşınıyorum sanırım kurdeşen oldum 37+1 haftalık gebeyim. ilaç verdi cildiye uzmanı ama asla işe yaramıyor delirmek üzereyim var mı deneyimi olanlar? Bitkisel çözüm önerileri ? Kaşıntıdan uyuyamıyorum resmen doğumdan sonra geçer diyorlar ama doğum ne zaman Allah bilir 🥺🥺