Samsunluanne Momsbaby Arkadaşlarım dogumevinde dogum yaptı hatta biri daha bugün dogurdu samettin çelik doktoruda Çok iyi bir doktor diyorlar
Momsbaby Samsunluanne benimde dogumum yaklasti amasyaliyim samsunun dogum evini cok övdüler ilgililer diye amasyanin devlet hastanesinde hic ilgi yok memnun kalamadim bir turlu teşekkurler canim bilgilendirdigin icin
Samsunluanne Momsbaby rica ederim bnde ilk dogumumu çiftlik büyük anadolu hastanesinde yapmıştım orasıda çok iyi tavsiye ederim
ikramuratyanik Diger doktorları bilmem ama samettin çelik ve cemalettin tabak isimli doktorlar alanlarinda gayet basarililar hic tereddütsüz tavsiye ederim