Bsanal canım ada çayını gargara yaparak iç, nane limon iç, ıhlamur iç. Ama günde 1 fincan olacak şekilde. Hepsinden 1 fincan değil. Bunu bi kaç gün dene eğer bi faydası olmazsa boğazın soğuk istiyor demektir bana öyle oldu çünkü. 4 gün süründüm. Ihlamur ada çayı vs. Sonra dedim ki çivi çiviyi söker kar ezmesi yedim geçti. 🤷♂️