Kolipayse Ben aşılama yaptırdım fakat 12. Gunu adet oldum 3 gün sürdü ve doktorum bu ay değerlendir asilamadan snra kendiliğinden hamile kalabilcegimi söyledi başına böyle bisiy gelen varmi acaba kizlar
Sibelesila Kolipayse ewet ben aşılama oldum tutmadı sonraki ay kızıma hamile kaldım 2 yıl sonra hiç tedavisiz tekrar hamileyim şuan🤲🥰 darısı başınıza inşaAllah🌸
Kolipayse Sibelesila Amin canim hemen ertesi ay hamile kaldin dgilmi Bende yaptırdım tutmadi qsilamam insallah bu ay nasip olur birde siz rahim filmi cekilmismiydiniz
Sibelesila Kolipayse yok pko yok sağ tüpüm kapalıydı eşimdede sperm bozukluğu vardı ameliyat geçirdi bormal yoldan tutmadı aşılamaya karar verdi doktorum tutmadı sonra normal yoldan oldu şükür🤲