Minnak-kalbim Hamileligimden beri crp yüksekliği yaşıyorum antibiyotik kullandığımda düşüyor bı haftaya tekrar yükseliyor bazen de enfeksiyon doktoru yatırıyor benim gibi hamiş anneler var mı acaba şuan 28+5im
Minnak-kalbim milena11 hayır enfeksiyon doktoru orta kulak iltihabı dedi ama bende triod bezi bozukluğu var ondan olmaz dediler tüm doktorlar birbirine gönderiyor