Melos1 Selam kızçeler, bugün itibariyle bebeğimizin erkek olacağını öğrendik, düştük isim derdine😂 güzel anlamlı isimlerinizi benimle paylaşırmısınız?
a_burcu_bur Melos1 ne barlaslar, göktuğlar, yağızlar istedim de eşimi ikna edemedim 🙄 Tamay var bi de o da değişik gelmişti 🤷🏻♀️
Delicesareti Benim oğluşumun adı da Talha Çınar 🥰💕Talha cennetle müjdelenen on sahabiden birinin adı anlamı da çok hoş
a_burcu_bur Melos1 baştan yanlış yaptık..kız olursa ben, erkek olursa o koycaktı. Tabiki seçenek sunma yorum yapma hakkımız var ama yok maalesef. Ben de alıştım artık Bilge Kağan diye seviyorum oğlumu 🙏🏻🥰
Miniminibirkuzu Melos1 erkek olursa Uras Talha düşünüyorum. Tabi eşim babasının adı olsun istiyor Murat Uras ancak ben istemiyorum . Bu sorunsalı nasıl aşacağım konusunda bir bilgim yok 😂😂😂