hayathayal Ayin 16sinda ikili tarama olacagim. Doktor belki cinsiyeti de ogreniriz dedi. Hic bu haftada ogrenen oldumu 🤔
mrve89 hayathayal 12+3 te ikili taramada %100 erkek dedi 26 haftalık olduk hala erkek🙊🤩 yani genelde ikili tarama esnasında doktorların cinsiyet için bir tahmini oluyor🌸
dibuuu Oyle diyor cogu doktor sonra emin olamadigi icin bidahaki gelisinde bidahaki gelisinde diye oyaliyor yani bana oyle oldu 😊
SinemAyaz 2 li taramam 12. Haftada yapıldı özeldeki doktor erkek diye tahmin etti 15+4 teyiz bugün kontrol için devlete gittim buradaki doktorda erkek olduğunu söyledi
Husna Benimde ikili tarama testinde kiz dediler 21. Haftamizdayiz hala kiz 😊 tahmini dogru cikti 😊 dogumda bizi sasirtmazsa tabi 😅