sivlimglsh sancı çekerken gecelik çok kolay oldu sürekli muayene ettiler çünkü, sezerysn sonrası pijama giydim çünkü kanama oluyodu ve o şekil kendimi iyi hissettim, temiz 2. geceliğim olsaydı giyer miydim bilmiyorum zaten bi süre sadece üst giydiğimiz için altını da sonra giyiverdim