Gizemli1626 KIZLAR 1 haftadır bebeğimi aşağı da hissediyordum. Dün Kİ kontörlümde doktorum da aşağı da olduğunu söyledi. Haftaya tekrardan çağırdı. Rahim ağzı kapalı ama aşağı da bebek dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu yüzden Doğumum erken mi olur?
MerveCeren Gizemli1626 benim bebeğimde aşağıda hemde baştan beri doktorum sorun olmaz dedi canım 🤷🏻♀️☺️
Esraali Gizemli1626 benim kııznda bası asagıda valla ne uyku kaldı ne bişi 45 gü. nasıl dayanırım bilmem
Ysmnbdl Gizemli1626 benim kızım da baya kasıkta aşağıda ama kanala girmediği sürece sıkıntı yok sadece baskı yapıyo aşağıda olması sıkıntı değil
Gizemli1626 MerveCeren AA ben de benim erken düştü diye korkuyorum valla içim rahatladı canım sağol hayırlısı ile kucağımıza alalım da 🙏
Gizemli1626 Esraali benim de uygulamaya göre 48 benim de öyle uyku filan kaçtı eğilmek kalkmak ölüm geliyor
Gizemli1626 Esraali aynen öyle bizim biraz daha zor geliyor süreç allah yardımcımız olsun 🙏 allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 😊