Kavakyellerihercai Korona geçirip sonrasında hamile kalan oldu mu korona doğurganlığa da etkili hamile kalmaya engel diyenler var böyle bir şeyin gerçekliği nedir sizce??
Habibe354 Kavakyellerihercai ben virüsü atlattım iki hafta sonra hamile olduğumu öğrendim bi sıkıntımda olmadı şükür
Boncuk123 Kavakyellerihercai arkadaşım 2 kere geçirdi suan doğuma gün sayıyor. Bebekte kendide gayet saglıklı
ElifKaraca Ben geçirdim iki ay sonra da hamile olduğumu öğrendim hiçbir sıkıntı olmuyor merak etmeyin
Kavakyellerihercai ElifKaraca ya insanlar karşısındakini hiç düşünmüyor kulaktan dolma şeyler söyleyip tedirgin ediyorlar teşekkür ederim cevabınız İÇİN
adrmz54 Ben Kasım ayında Covid geçirdim.. Covid için verilen ilaçlarıda kullandım ve 3 ay sonra Şubat ayında hamile kaldım..