Ilkayy Her iki doğum için o kadar yanlış konuşuluyor ki.Sezaryen olacağım cuma günü çoğu kişinin yazdıklarını okudukça krize giriyorum.Hem o doğum ile ilgili tecrübesi yok ama fikri o kadar fazla ki.Ben kendime güvenmediğim için normal yapamam dedim ve sezaryeni seçtim.Ama bu normal doğumu kötülemek anlamına gelmez.Normal doğum için yorum asla yapmam.Çünkü tecrübem yok.Konuşmam doğru olmaz.Her iki doğumda kişiye özel.Bence önce herkes saygı duymayı öğrenmeli.Sezaryen olacak anne içinde normal doğum yapacak anne içinde.