Taner91_zemine Kızlar cuma günü ayrıntılı ultorosyona gircez devlet hastanesinde ulturasyon renkli mi oluyo yoksa normalmi bilgisi olan yorum yapabilirmi
Mavi34 Taner91_zemine ben çapa tıp fak yaptırdım.renkli değildi ve ne foto ne cd verilmedi ekranı görmedim.bile
Sadece_anne Taner91_zemine Kizimda ozele gittim 30 dakikadan fazla bakti cd verdi renkliydi ama devlete gittim bunda ya rabbim kadin bakmadi bile yuzume ekrani göstermedi falan inan en fazla 5 dakika surdu