Ruken2434 Kızlar yatışım verildi sabah 7 de sezeryan olacağım bana dua edin olur mu bebeğimin kafası küçük 3 hafta geride duanıza ihtiyacım var inşallah bi sorun çıkmaz
gokcekocyigit07 Ruken2434 Rabb’im Şafi ismiyle acil şifalar versin, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun hepimize 🤲🌸 Allah kolaylıklar versin.
Haticeerez Ruken2434 benim bebeğim de 10 gün geriden geliyormuş 37+3 üz. Küveze girmeden sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah 💕
milena11 Ruken2434 benimde yarın sabah doğum allahım sağlıkla kucağımıza almayı mis kokularını koklamaya nasip etsin
Ruken2434 gokcekocyigit07 amin inşallah şuan hastanede yatıyorum sabah olmasını bekliyorum çok heyecanlıyım
Ruken2434 milena11 benim bi tane de evde var 2 yaşında aklım hep onda içim sızlıyor bensiz ilk gecesi
milena11 Ruken2434 olmaz mı sancım başladı şuan bide stresten mi ne anlamadım bebek durmuyor içimde uyuyamıyorum acıktım 😅 perişanım
Ruken2434 milena11 beni şimdi uyandırdı nat cektiler 6 da önlüğünü giyin bekle dediler ay baya heyecanlandım bu arada devlet hastanesi burası ben baya tedirgindim ama maşallah gerçekten özellerden daha güzel çıktı