Merhaba arkadaşlar ben bir şey soracağım ben adet olamadığım için doktor progestron verdi 10 gun günde 3 kez verdi ilac bitti ama hala hasta olamadin bunu kullanıp ne kadar sure sonra adet oldunuz yada kullanıp hamile kaldığını öğrenen varmi cevap yazarsanız sevinirim