2.doğumum olmasına rağmen çok zor geçti üstelik hastaydım griptim söyledim doktora birkaç gün erteleyebiliriz demişti ama anestesi falan olsun sorun olmaz dedi neyse girdik sezeryana doğum bitti tabi nasıl öksürüyorum bide uyuşukluk gidince hepten maffoldum biraz zaman geçti sonra sol gözüme parlak bişey indi gibi oldu tabi ben feryat figan karardı sonra sol gözüm çokta panik yaptım bu arada doktorları falan ayağa kaldırdım resmen neyse geçti sonra özel hastane olduğu için bir sürü mr röngen falan çekildi hepsi iyiydi çok şükür ama eve 2 donra geldim ve bu lohusa halimle bana pıhtı atmış olabilir ms hastadı olabilirsin araştırılmalı falan denildi inanaın kendimde değilim hala yine aynısını yaşarmıyım diye çok korkuyorum tetkiklerde bişey çıkamdı ama kan sulardırmalı iğneye başladı doktor sadece bi göz sorunu bana nelere maal oldu şu zamanlar bir geçse diye dua ediyorum şimdi başına böyle bişey gelen varmı acaba