Merhaba 😊
Ben Buhara’da Muhammet Usta’ya gidiyorum çok memnunum iyi bir doktor ama bence şu daha iyi yada bu daha iyi sözleri beklentinle alakalı bence dene iyi denilen doktorları ona göre karar ver.
eğer normal doğum ise ebeler süreci yönetiyor arada doktor geliyor ve birde doğumda tabiki bulunuyor.