Kızlar uzun zamandır batıklarımdan dolayı jilet kullandım şimdi tekrar aldata döndüm evde bacaklarımı falan kendim aldım. Ufak tefek yerlerde tüy kaldı üzerinden epilatör geçsem nasıl olur ? Deneyen var mı ? Suanda çok kızardıgı için yarın geçmeyi düşünüyorum ?