Herkese selamlar🙏✋
Hamileligimin basından beridir bu yazıyı yazmak için sabırsızlanıyordum. Cok şükür ki bana da nasip oldu☺❤
40+2 de gelen pamuk kızımın hikayesine başlayalım ❤
Cok şükür ki kızım gebelik boyunca hicbir sıkıntı vermedi bana. Cok guzel bi gebelik geçirdim ☺
- Haftayı geçince doktorum bayram tatili sonrası 26 temmuzda gel doğumu başlatalım demişti. Dediği gibi de 26 temmuzda geldi kızım ama müdahele ile değil kendiliğinden geliverdi❤
25 temmuz günü bütün hazırlığımi tamamladım çünkü gidicem sezeryan olucam normal doğumdan korkuyordum, neyse evimi temizledim sildim süpurdum akşamına da agda yaptim sonra duşumu aldim pijamalarımı giydim yatıcam bebegim gun boyu cok toparlanmisti eşimle hareket ettirmeye çalışıyoruz falan ama çok tepki vermiyordu 😁
Bi anda hafif hafif ağrılar girmeye başladı eşime dedim sen yat uyu beni uyku tutmuyor belli etmiyorum ona korkmasın diye.
Kalktım bulaşık makinasını bosalttim çamaşırları katladım ettim derken saat gece 2 falan oldu sağ kasigimda ağrılar arttı kalkıyorum yürüyorum yatıyorum ama bi türlü kesilmiyor ağrı oyle boyle derken saat 3.30 oldu artik şiddetlendi ağrım eşimi kaldırdım sancim var gidelim diye eşyalarımı aldim yola koyulduk 4.20 gibi hastaneye giriş yaptim nst cekildi sancım çıkıyor ben kıvranıyorum tabi açıklığıma bakıldı 2 cm açıklık vardi ebe dedi sabah 10-11 gibi yaparsın doğumu. Odaya geçtim sürekli otur kalk yapıyorum yürüyorum arada bi nst çekiliyor sanci aldı başını gitti.
Ebe tekrar açıklığa bakti yarim saat icinde 5 cm olmuştu dedi doğumun başlıyor eşim annemi almaya gitti korktum onlar gelmeden doğurcam diye😁
Sonra annem geldi sancılarım daha da arttı onlari gorunce salya sümük oldum. Annem belimi ovaladi sürekli oyle boyle derken doktor geldi tekrar açıklığa baktılar 9 cm oldu. Suyum patladı (su patlayınca bi rahatlama oldu ama sancim daha cok artti) dediler sanci geldikçe ıkın 5 kez falan ıkındım saçı görünüyor dediler. O acı içinde saçı ne renk diye soruyorum😂
Sonra çatala çıktım orda da ıkındım kesi atti doktorum hic hissetmedim ardından 08.08 de lök diye çıkageldi pamuk kızım. Kızımı görünce acı falan kalmadı 😂 doktorum dikisimi atarken bende kızımı sevdim. 5 tane dikisim var sadece, iğne vuruyorlar zaten o yuzden cok az hissediliyor.
Dikisim bitince odaya geldim ardından kızım geldi.
Ben hamileliğin boyunca hic kendimi esirgemedim her isimi yaptim köşeye çekilip hamileyim demedim. Bunun sayesinde acikligim cok cabuk ilerledi.
Normal doğum şansınız varken kesinlikle normal doğum yapın. Ben şimdi diyorum ki iyi normal yapmışım. Cok cabuk ayağa kalktım sezeryan olsam bu kadar çabuk ayağa kalkamazdım.
Velhasıl kelam Anne olmak paha biçilemez birşeymiş Rabbim anneliği herkese nasip etsin 🙏🙏🙏
Sorularınız olursa cevaplarim🙏🙏🙏