Seymamam29 canım bu şimdi vücudun kendini hamileliğe hazırlaması yada alışması gibi düşünebilirsin. Eğer ilk hamileligimse gayet normal. Ama ilk haftalarda ki ilk 3 aydan bahsediyorum, kendine dikkat et. Düşük riskini az da olsa tüm gebeler taşır. Riskli bi durumda zaten doktorun sana söyler yapman ve yapmaman gerekeni. Sadece sana tavsiyem ele güne kanıp, onun bunun ağzına bakarak tahlillerden, testlerden kaçma. Dr un şunu yapicaz dediğinde kuşkusuz yaptır. Merak etme Dr lar bebeğe zarar verebilecek bir şeyi yapmazlar. Sağlıcakla gelsin bebis 🌸 🥰