Arkadaşlar merhaba. Son zamanlarda sol göğsümün altında ağrı hissediyorum. Önceleri yürüdüğümde veya yorulduğumda ağrıyor gibi gelirdi ama bir haftadır falan devamlı ağrıdığını fark ediyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı , ağrı neyden kaynaklanıyor olabilir?