Hivreneymen2 Bende sonunda doğuranlar kulübüne katıldı 41 artı 3. Haftada kontrol için doktora gittim çünkü Oğlum doğmak istemiyordu kontrol için gittim 2 santim açıklığı mı vardı ama bebek hala yukarıda Haydi Doktor biraz masaj yaptı Rahim incelsin diye Çarşamba'dan pazartesiye kadar bekleyip olmazsa pazartesi mutlaka suni sancı ile doğuracağım söyledi pazartesiye kadar 30 dakikada bir 10 dakikada bir gelen Sancılarım vardı ama bir türlü sıkılaşmıyordu Pazartesi eşimle eşyalarımızı alıp gittik Doktor baktı 3 santim açılma vardı yatişimizi yaptık Tabii ben Meryem Ana otunu Hastaneye gitmeden önce suya koymuştum ondan hastaneye gidene kadar birer yudum içtim odamıza gittik Hemşire geldi lavman yaptı serumu taktı 3 de serum takıldı yatakta nst ye bağlı bir şekilde sancıları mı çektim Saat beşe kadar dayanabilecek sancılar da sürekli nefes egzersizleri ile atlattım sonra yatakta Birden bumm diye suyum patladı Çok korktum bir kova dolusu su gelmiştir her yer battı Hemşireler beni kaldırıp yatağını üstümü değiştirdiler Ondan sonra sancılar dayanılmayacak kadar sıklaştı Ben hemşireye çağırıp Doktora gidip Epidural istediğimi söyledim doktorda 6 santim açıklıkla Epidural yapmayacağını Çünkü doğumun uzayacağını söyledi Ben de biraz bekledim ama dayanamadım zorla Epidural istedim Doktor Tamam dedi Son kez açıklıgımı kontrol etti Bir de baktıkki 9 santim olmuş açıklık Şok olmuştum hemen doğumhaneye gittik çatala yattım ama Bebeğimin başı daha aşağı inmedi için Biraz daha beklememi söyledi beni sancı odasına aldı orada ayakta sancıları mı çektim çok kötüydü nefes alamıyordum titriyordum bir an Öleceğimi bile düşündüm her sancı gelişinde çömelip ıkındm bebeğim aşağı insin diye Doktor Yarım saatten fazla uzayacak dedi ama Maşallah 10 dakika sonra ıkınmam geldi Orada bir tane yatak vardı uzandım yatağa hemen hemşireye çağırdım bebeğim geliyor diye doktor hemen geldi bir baktı bebek başı görünüyor artık bebeğim gelecekti Doktor onu dinleme mi Böylelikle dikişsiz doğum yaptıracağını söyledi ıkınn dedikçe ıkındım dur dedikçe durdum Tabii hiç kolay olmadı Bir an önce çıksın istiyordum birkaç ıkınmada bebeğim doğdu hemen Karnımın üstüne koydular tabii kakasını da yaptı üstüme biraz bakıştık ağlaştık çok güzel bir duyguydu bakımını yapmak için aldılar beni de giydirip odama götürdüler çok şükür saat 06.22 geçe dikişsiz doğum ile 3 900 kilogram bir bebek doğurdum suni sancı dan korkmayın kızlar hepsi geçiyor sadece sakin olmaya çalışın bagırmak yerine nefes alısverisi yapın Allah herkese nasip etsin Allah kurtarsın e Dostlar çok şükür
Yoncaeroglu Hivreneymen2 Ayy çok tatli 🙈🙈 Allah sizi hiç ayırmasın inşallah benimde doğumuma 14 günüm kaldı inşallah sizin gibi rahat olur dogumum ❤
Eliftuba Hivreneymen2 hayırlı olsun bebeğini güle güle büyüt☺️ Nasıl dikişsiz doğum oldu doktorun maharetimi bu anlamadım bi yöntemi mi varmış bunun
deletedmom211 Hivreneymen2 canım hayırlı olsun b3nim oğlumun adıda MİRAN ismiyle büyüsünler inşallah 😀😍
Hivreneymen2 Yoncaeroglu inşallah hiç korkmayın Bn çok evham yapmıştım 1 gece öncesi saatlerce aglamıstım kurtulamayacam diye ama cok şükür
Hivreneymen2 Eliftuba yani orada nasıl yapıyor bilmiyorum ama eliyle dogru hareketlerle oglumu çıkardı yırtık kesik olmadan
Findix O sanci odasında sancı çekerken yanlizmiydiniz eşinizi sokuyorlar mi yaniniza başıma gelirse bileyim ki yanlız korkarım çünkü biri destek olsun bana 😊
Hivreneymen2 Findix kaynanam kız kardeşim ve eşim vardı ben sancı çekerken eşim dayanamadı çıktı dogum da bile kardeşim kaynanam yanımdaydı
Papatyali Yaaa maşallh size ❤️ Mutluluk huzur sağlık dolu bir ömrü olsun miniğin. Darısı bizlere inşallah 💁🏻♀️😇