kızlar beya hcg 0.09 cıkmıs hamilelik kesin yok demi anlamıyorum hiç size sormak istedim
momsssss hayır yok
momsssss malesef canım
momsssss yok kuzum rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah
momsssss maalesef cnm
Maalesef yok canım
momsssss bana doktorum 5 in altında olunca gebelik yok demişti canım
momsssss maalesef Yok canım
momsssss yok maalesef hamilelik olabilmesi için 5 in üstünde olması gerekiyor