ozlemnehir öyle şıp diye doğurmak filmlerde oluyor. Benim sabah 7 de suyum
gelmisti. Eşimde yeni işe gitmişti 7 buçuk gibi geldi eve yine ben arayınca. Ondan sonra hemen duşa girdim rahat rahat. Eşim nasıl kızıyor acele et, hemen hastaneye yetişmemiz lazım felan 😂
sonra 40 dakikalık uzaktaki hastaneye gittik. Anca ertesi sabah 4 de doğdu 😂 o yüzden hiç panik yapma hastanede beklemek kadar sinir bozucu birsey yok. İkinci çocuğumda şimdi daha da rahat olacağım 😅 kocam bensiz gider bu sefer hastaneye 😂